dit is kerja.

Kerja is 20 jaar ervaring in het ontwikkelen van visuele identiteiten die verder gaan dan alleen een logo. Strategisch en creatief, altijd hands-on, en met oog voor het grotere plaatje. Ik denk mee op merk- en communicatieniveau en werk voor een breed scala aan opdrachtgevers. Van ambitieuze start-ups tot gevestigde namen.

Ik werk met een vaste groep ervaren leveranciers die mijn ontwerpen tot leven brengen, van drukwerk tot digitale uitvoeringen, zodat ik kwaliteit en consistentie kan garanderen.
aanpak
aanpak
aanpak
aanpak
aanpak
(01)

kick-off

Wie ben je en wat doe je. In deze fase wil ik je beter leren kennen en achterhalen wat je merkidentiteit, kernwaarden en strategische doelen zijn.
Merkidentiteit, kernwaarden en strategische doelen bepalen.
Uitvoeren concurrentieanalyse.
Identificeren van de doelgroep.
(02)

Conceptontwikkeling

Als alle punten en komma's zijn bepaalt wordt er over gegaan op het ontwerp. De visuele representatie van jouw strategie.
Ontwerp stylescape.
Ontwerp visuele concepten.
Presentatie van visuele concepten.
(03)

Uitwerking

Super! We hebben de visuele koers bepaalt. In deze fase werken we de gewenste deliverables uit.
Uitwerken van definitief concept.
Ontwerp diverse communicatiemiddelen.
(04)

implementatie

Dit is het moment waar we samen naar toe hebben gewerkt. De implementatie en oplevering van jouw nieuwe huisstijl.
Ontwikkelen van een brandmanual
Opleveren definitieve ontwerpbestanden

Samenwerken? Of gewoon zin om kennis te maken?

Heb je het idee dat we wat voor jou en je organisatie kunnen betekenen? Laten we dan snel een afspraak in plannen.
Neem contact op